Adatok |
|
Ajánlat száma | 72211144 |
Feladás dátuma | 2019.02.18 |
Hirdető neve | H. József |
Leírás |
Az új pozicionálás - Térnyerés egy gyorsuló világban
Jack Trout, Steve Rivkin Bagolyvár Könyvkiadó, 1998 Információk MARKETING SOROZAT 168 oldal Kötés: fűzve ISBN: 963 9071 97 8 Fordította: Doubravszky Júlia Szinte új könyv olvasatlanul. A bagolyvár kiadótól. Összefoglaló Állításait a szerző egy sor gyakorlatból vett példával igazolja. Ezek jelentős része személyes tapasztalatokat tükröz olyan szerteágazó területekről, mint pl. az olajipar, jégkrémgyártás, politikusok pozicionálása és átpozicionálása. A pozicionálás minden idők leggyakrabban idézett, mégis leginkább félreértett üzleti stratégiája. A könyv a legújabb kutatások és kommunikációs elméletek bevonásával tárgyalja a témát. Különösen nagy teret szentel az átpozicionálás koncepciójának, amely nélkül ma már nem képzelhető el korszerű marketingmunka. A könyvet haszonnal forgathatják a marketing- és PR-szakemberek – és minden olyan vállalat, intézmény, hivatal, szervezet vezetője, munkatársa, melynek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róla a fogyasztók fejében és a közvéleményben. Utánvételesen is postázom! Nézd meg a többi ajánlataimat is! |