Kétes ajánlat jelentése
Rövid URL az ajánlathoz

Műhelytitkok 1, 2, 3, 4, 5, Schlingloff Sándor

Nyíregyháza
Az árucikk eltávolításra került!

Adatok

Ajánlat száma 72379961
Feladás dátuma 2019.02.19
Hirdető neve H. József

Leírás

Műhelytitkok esettanulmányok 1, 2, 3, 4, 5,
Schlingloff Sándor 2006.
Internet marketing Műhelygyakorlat és Csoportos Konzultáció

Új technika
Vendégelőadók
Az Internet új lehetőségei

5 CD

Azoknak akik többet szeretnének…
…ez a következő lépés!

1. CD.
Mik az Online eredmények nélkülözhetetlen hozzávalói?
1.1, Koncepció: Lehet, hogy Önnek nem az a vállalkozása, mint aminek hiszi!
1.2, Pozicionálás és az első 7-15 mp üzenete. Ennél könnyebben garantáltan nem javíthat a hatékonyságán.
1.3, Szolgálat faktor: Az üzlet szíve.

3. CD.
Weboldal elemzés
…avagy az igazság pillanata
A tettek mezején, avagy hogyan alkalmazzuk az elméletet a gyakorlatban?
3.1, Az üzleti koncepció definiálása.
3.2, Az üzenet meghatározása, szövegírási gyakorlat.
3.3, A látogatótól várt aktivitások meghatározása. konkrét üzleti célok
3.4, Az aktivitáshoz vezető kommunikációs út főbb lépéseinek meghatározása.
3.5, E mailes ajánlati rendszer
3.6, Upseller és azonnali backend ajánlati rendszer.


4. CD.
Mit érdemes hozzátenni, ami aztán pénzt is hoz?! Itt az idelye az áttörésnek! Ez az ámulatos DVD sorozat a következő témákat tárgyalja.
4.1, Audió videó és interaktivitás: virtuális vevőszolgálat és napi 24 órát dolgozó online üzletkötők.
4.2, Médiamix: Hogyan kapcsoljuk össze az új és hagyományos módszereket?
4.3, E-mail marketing felsőfokon: Promóciók és ajánlatok, melyek nélkül a pénzének 2/3 a a vevők zsebében marad.
4.4, Látogatottságnövelés: Mivel kezdjem, hogyan folytassam, és miként zárjam le?
4.5, Webstatisztikák: Hogyan lesz pénz a számokból?
4.6, Az ellenállhatatlan ajánlatok titka! Mit kell tartalmaznia egy ajánlatnak ahhoz, hogy szó szerint erőfeszítésbe kerüljön ellenállni.


5. CD.
Mit érdemes hozzátenni, ami aztán pénzt is hoz?! Itt az idelye az áttörésnek! Ez az ámulatos DVD sorozat a következő témákat tárgyalja.
5.1, Audió videó és interaktivitás: virtuális vevőszolgálat és napi 24 órát dolgozó online üzletkötők.
5.2, Médiamix: Hogyan kapcsoljuk össze az új és hagyományos módszereket ?
5.3, E-mail marketing felsőfokon: Promóciók és ajánlatok, melyek nélkül a pénzének 2/3 –a a vevők zsebében marad.
5.4, Látogatottságnövelés: Mivel kezdjem, hogyan folytassam és miként zárjam le?
5.5, Webstatisztikák: Hogyan lesz pénz a számokból?
5.6, Az ellenállhatatlan ajánlatok titka! Mit kell tartalmaznia egy ajánlatnak ahhoz, hogy szó szerint erőfeszítésbe kerüljön ellenállni.

Hasznos CD -k teli megvalósítási ötletekkel!

Utánvételesen is postázom!

Nézd meg a többi ajánlataimat is!